Anime Central Forums: Darker Than Black 2010 - Anime Central Forums

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Darker Than Black 2010 Contractors, dolls, and more, bwawawa~

#1 User is offline   ryozu_011 

  • Sage
  • PipPipPipPip
  • Group: Sage
  • Member No.: 16745
  • Posts: 1,250
  • Joined: 11-January 08
  • Location:IL

Posted 08 June 2009 - 04:37 PM

Ah, well, again, I was just curious into seeing who was going to come as a Darker Than Black character for 2010. I am going as Hei or the black reaper...or at least I'm trying to be. xD''
Cosplay Ideas for ACen 2014:
Blue Exorcist: Rin

#2 User is offline   tsukeru 

  • ~Not a Moderator~
  • PipPipPip
  • Group: Sempai
  • Member No.: 19344
  • Posts: 795
  • Joined: 01-September 08
  • Location:USA

Posted 08 June 2009 - 08:03 PM

I'll be there as Kiko for sure. I have the costume made, but no wig yet.

#3 User is offline   Mizu_Haku 

  • Sage
  • PipPipPipPip
  • Group: Sage
  • Member No.: 19589
  • Posts: 1,566
  • Joined: 08-October 08
  • Location:Can Town

Posted 08 June 2009 - 08:30 PM

I won't be cosplaying as anyone from this series, but I'll be super sure to look for you! : D I loooove Darker Thank Black!
"I'M THE AVATAR, YOU'VE GOTTA DEAL WITH IT!" - Korra
~ACen 2013 Cosplays~
Korra ~ Avatar: Legend of Korra
Kiri the wolfdog ~ My fursona

#4 User is offline   Pyrochan 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Regular
  • Member No.: 91
  • Posts: 122
  • Joined: 12-April 03
  • Location:CHICAGO.

Posted 08 June 2009 - 08:31 PM

View Postryozu_011, on Jun 8 2009, 11:37 PM, said:

Ah, well, again, I was just curious into seeing who was going to come as a Darker Than Black character for 2010. I am going as Hei or the black reaper...or at least I'm trying to be. xD''


I suppose I'll bring Hei. I've successfully cosplayed him the past two Acens without being recognized by more than one person. A true contractor is I. Third time's the charm, that my identity might be revealed...
"Am I just a prologue or something?!"

IRT 2009-2010, 2013? [callsign: Pyro]
Acen14 Cosplay ideas:
Satsuki Kiryuin [Kill la Kill] / Naru [Ghost Hunt] / Homura [PMMM] / Nuriko [Fushigi Yuugi]

teamheichou @ tumblr / colorless productions

#5 User is offline   tsukeru 

  • ~Not a Moderator~
  • PipPipPip
  • Group: Sempai
  • Member No.: 19344
  • Posts: 795
  • Joined: 01-September 08
  • Location:USA

Posted 08 June 2009 - 08:37 PM

View PostPyrochan, on Jun 8 2009, 10:31 PM, said:

I suppose I'll bring Hei. I've successfully cosplayed him the past two Acens without being recognized by more than one person. A true contractor is I. Third time's the charm, that my identity might be revealed...


You'll have your fan girl =3

#6 User is offline   Mizu_Haku 

  • Sage
  • PipPipPipPip
  • Group: Sage
  • Member No.: 19589
  • Posts: 1,566
  • Joined: 08-October 08
  • Location:Can Town

Posted 08 June 2009 - 08:39 PM

And another! XD


I am a huge Hei fangirl... He's so amazing... *A*
"I'M THE AVATAR, YOU'VE GOTTA DEAL WITH IT!" - Korra
~ACen 2013 Cosplays~
Korra ~ Avatar: Legend of Korra
Kiri the wolfdog ~ My fursona

#7 User is offline   Sweet Sunshine 

  • Sempai
  • PipPipPip
  • Group: Regular
  • Member No.: 19529
  • Posts: 647
  • Joined: 30-September 08
  • Location:SIU Carbondale

Posted 08 June 2009 - 09:22 PM

View PostPyrochan, on Jun 8 2009, 09:31 PM, said:

I suppose I'll bring Hei. I've successfully cosplayed him the past two Acens without being recognized by more than one person. A true contractor is I. Third time's the charm, that my identity might be revealed...

Don't worry, you can recruit us all as your mobile fanclub. :D


#8 User is offline   ryozu_011 

  • Sage
  • PipPipPipPip
  • Group: Sage
  • Member No.: 16745
  • Posts: 1,250
  • Joined: 11-January 08
  • Location:IL

Posted 09 June 2009 - 12:45 PM

Yes, the Hei fanclub! 8D Whoot whoot~! Well, we have a photoshoot, if we get enough people...?
Cosplay Ideas for ACen 2014:
Blue Exorcist: Rin

#9 User is offline   Tsukune 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Regular
  • Member No.: 19467
  • Posts: 116
  • Joined: 23-September 08
  • Location:Northwest Suburbs of Chitown

Posted 02 September 2009 - 07:07 PM

I just started getting into this series and like the main character... I can't remember the names though because I haven't watched them in a while... Hei is the main character right... he's cool I like the mask and the coat look... pretty bad butt looking... it reminds me of "the crow" which is another awesome thing to watch...

I might try to do this cosplay once I understand the show better of course LOL, but most likely would be him... :)
I am so happy
for ACen 20 13
I can hardly wait

"Shut up, I want to disect you... ROOM! SHAMBLES!"

"Captain no!!!!"
(Hints to what I'm cosplaying ACen 2013 above HAHA!!!)

#10 User is offline   tsukeru 

  • ~Not a Moderator~
  • PipPipPip
  • Group: Sempai
  • Member No.: 19344
  • Posts: 795
  • Joined: 01-September 08
  • Location:USA

Posted 03 September 2009 - 03:50 PM

I should be Kiko this year. I've had the cosplay made since April '08, but never got around to getting the wig. I should hopefully be getting it soon. I can't wait to wear her!

#11 User is offline   Tsukune 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Regular
  • Member No.: 19467
  • Posts: 116
  • Joined: 23-September 08
  • Location:Northwest Suburbs of Chitown

Posted 25 September 2009 - 11:26 PM

View PostOharikO, on Sep 3 2009, 04:50 PM, said:

I should be Kiko this year. I've had the cosplay made since April '08, but never got around to getting the wig. I should hopefully be getting it soon. I can't wait to wear her!



OMG if i see you I will take pictures... I love kiko she's awesome... you need a Guy Kurasawa with you too... LOL If you find a guy kurasawa and I see you I'll follow you around for a while humming the detective music... LOL I'm planning on doing Hei with the mask and all... otherwise this series is really hard to do... most characters are in street clothes...
I am so happy
for ACen 20 13
I can hardly wait

"Shut up, I want to disect you... ROOM! SHAMBLES!"

"Captain no!!!!"
(Hints to what I'm cosplaying ACen 2013 above HAHA!!!)

#12 User is offline   tsukeru 

  • ~Not a Moderator~
  • PipPipPip
  • Group: Sempai
  • Member No.: 19344
  • Posts: 795
  • Joined: 01-September 08
  • Location:USA

Posted 26 September 2009 - 06:28 AM

View PostTsukune, on Sep 26 2009, 01:26 AM, said:

OMG if i see you I will take pictures... I love kiko she's awesome... you need a Guy Kurasawa with you too... LOL If you find a guy kurasawa and I see you I'll follow you around for a while humming the detective music... LOL I'm planning on doing Hei with the mask and all... otherwise this series is really hard to do... most characters are in street clothes...


It just all depends if I can afford the wig ^^; I've been holding her off for a while now because of that issue.

#13 User is offline   ryozu_011 

  • Sage
  • PipPipPipPip
  • Group: Sage
  • Member No.: 16745
  • Posts: 1,250
  • Joined: 11-January 08
  • Location:IL

Posted 26 September 2009 - 10:38 PM

View PostTsukune, on Sep 26 2009, 12:26 AM, said:

OMG if i see you I will take pictures... I love kiko she's awesome... you need a Guy Kurasawa with you too... LOL If you find a guy kurasawa and I see you I'll follow you around for a while humming the detective music... LOL I'm planning on doing Hei with the mask and all... otherwise this series is really hard to do... most characters are in street clothes...

Yeah, even Hei has street clothes. xD That white shirt and those...jeans...? Jeans...I think they're jeans. xDD''
Cosplay Ideas for ACen 2014:
Blue Exorcist: Rin

#14 User is offline   Tsukune 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Regular
  • Member No.: 19467
  • Posts: 116
  • Joined: 23-September 08
  • Location:Northwest Suburbs of Chitown

Posted 27 September 2009 - 06:01 PM

View Postryozu_011, on Sep 26 2009, 11:38 PM, said:

Yeah, even Hei has street clothes. xD That white shirt and those...jeans...? Jeans...I think they're jeans. xDD''


Actually No, you're thinking of "Lee" lol the cover up of Hei... Hei wears the mask and the dark black trench coat... :) j/k I'm giving you a hard time...
I am so happy
for ACen 20 13
I can hardly wait

"Shut up, I want to disect you... ROOM! SHAMBLES!"

"Captain no!!!!"
(Hints to what I'm cosplaying ACen 2013 above HAHA!!!)

#15 User is offline   ryozu_011 

  • Sage
  • PipPipPipPip
  • Group: Sage
  • Member No.: 16745
  • Posts: 1,250
  • Joined: 11-January 08
  • Location:IL

Posted 29 September 2009 - 05:55 PM

I just know they're the same person. XD So I just say: "Hey, Hei's wearing street clothes~ Alright~~ And goes to that noodle shop~" Seriously, he's probably the numbe one customer cause he has to eat so much. xD'' *getting off topic* XD''

Lol, I just noticed the last thing you said. xDD You meanie, lol. Nah. j/k.

This post has been edited by ryozu_011: 29 September 2009 - 05:56 PM

Cosplay Ideas for ACen 2014:
Blue Exorcist: Rin

#16 User is offline   Tsukune 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Regular
  • Member No.: 19467
  • Posts: 116
  • Joined: 23-September 08
  • Location:Northwest Suburbs of Chitown

Posted 11 January 2010 - 12:52 PM

View Postryozu_011, on Sep 29 2009, 05:55 PM, said:

I just know they're the same person. XD So I just say: "Hey, Hei's wearing street clothes~ Alright~~ And goes to that noodle shop~" Seriously, he's probably the numbe one customer cause he has to eat so much. xD'' *getting off topic* XD''

Lol, I just noticed the last thing you said. xDD You meanie, lol. Nah. j/k.



HAHA You said Hey Hei... you sound like Krusty from the simpsons.... LOL j/k

Going to try and make the mask sometime in my ceramics class.... I might try to make a second one and "break" it for the weathered fight look.... that is if I get my projects done faster than black I mean usual...
I am so happy
for ACen 20 13
I can hardly wait

"Shut up, I want to disect you... ROOM! SHAMBLES!"

"Captain no!!!!"
(Hints to what I'm cosplaying ACen 2013 above HAHA!!!)

#17 User is offline   riuloo 

  • Newbie
  • Pip
  • Group: Newbie
  • Member No.: 19461
  • Posts: 20
  • Joined: 22-September 08

Posted 11 January 2010 - 06:39 PM

I got addicted to this series over winter break... so I think I'll be coming as Yin this year.

#18 User is offline   Tsukune 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Regular
  • Member No.: 19467
  • Posts: 116
  • Joined: 23-September 08
  • Location:Northwest Suburbs of Chitown

Posted 12 January 2010 - 05:41 PM

View Postriuloo, on Jan 11 2010, 06:39 PM, said:

I got addicted to this series over winter break... so I think I'll be coming as Yin this year.



Sweet.... Yin is so cool!!!! wanna watch the second "season" need to get going on this...
I am so happy
for ACen 20 13
I can hardly wait

"Shut up, I want to disect you... ROOM! SHAMBLES!"

"Captain no!!!!"
(Hints to what I'm cosplaying ACen 2013 above HAHA!!!)

#19 User is offline   ryozu_011 

  • Sage
  • PipPipPipPip
  • Group: Sage
  • Member No.: 16745
  • Posts: 1,250
  • Joined: 11-January 08
  • Location:IL

Posted 12 January 2010 - 06:37 PM

View PostTsukune, on Jan 11 2010, 01:52 PM, said:

HAHA You said Hey Hei... you sound like Krusty from the simpsons.... LOL j/k

Going to try and make the mask sometime in my ceramics class.... I might try to make a second one and "break" it for the weathered fight look.... that is if I get my projects done faster than black I mean usual...

Oh, that would be cool! =DD I need to get a move onto that second season as well. One of my friends is cosplaying the Hei from the second season while I cosplay the first. I thought that was pretty cool. XD

And we have a Yin~! *huggles*
Cosplay Ideas for ACen 2014:
Blue Exorcist: Rin

#20 User is offline   Yukinari 

  • Lurker
  • Pip
  • Group: Lurker
  • Member No.: 49684
  • Posts: 39
  • Joined: 10-February 10
  • Location:Southfield, MI

Posted 16 February 2010 - 01:27 AM

hmm looks like i will not be alone at ACEN for Darker than black... FINALLY! we must arrange a meetup of some type so pictures can be taken!
Yukinari of the Youmacon Staff!

#21 User is offline   cactusmomma 

  • Cosplay Liason
  • PipPipPipPip
  • Group: Forum Staff
  • Member No.: 3528
  • Posts: 2,123
  • Joined: 06-January 05
  • Location:On the right of Gary, IN

Posted 01 March 2010 - 02:35 AM

This gathering will be going into the programming book as:
Loading Docks RIGHT, 6 pm on Friday

Here is a topic with the main schedule, as well as a link to a topic with pictures and maps to the gathering areas.
http://www.acen.org/...showtopic=33837

Any questions? Just pm me!

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users