Anime Central Forums: Kingdom Hearts Gathering 09 - Anime Central Forums

Jump to content

  • 89 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Kingdom Hearts Gathering 09 never to early to start getting organized

#91 User is offline   Yamanba-dono 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19047
  • Posts: 196
  • Joined: 11-July 08
  • Location:Mount Pleasant, MI

Posted 01 October 2008 - 12:50 PM

And maybe if Merc's small enough, all the girls can hold Kite up ^o^ It'd be funny if we did that, since if LotT were a bit more racy it'd pretty much be like a harem comedy. xD
My Acen '10 Plans
Lenalee Lee (Third Uniform) 90% Done (need to find a less chinsy wig! ; n ; )
Cross Marian- 50%

#92 User is offline   Rika4life 

  • Ace
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 16975
  • Posts: 237
  • Joined: 26-January 08

Posted 01 October 2008 - 01:47 PM

View PostYamanba-dono, on Oct 1 2008, 01:50 PM, said:

And maybe if Merc's small enough, all the girls can hold Kite up ^o^ It'd be funny if we did that, since if LotT were a bit more racy it'd pretty much be like a harem comedy. xD


LOL!!!
FINISHED COSPLAYS
Rika Nonaka--Digimon Tamers, Kari Kamiya--Digimon Adventure
PLANNED COSPLAYS
Mistral--.hack// Another Birth--done by ACen 09---5% done
Su--Shugo Chara--done by ACen 09---35% done (redoing it)
Rosetta Passel (preforming clothes)--Kaleido Star---finish date TBA---10% done
Moogle---finish date TBA---0% done

#93 User is offline   Yamanba-dono 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19047
  • Posts: 196
  • Joined: 11-July 08
  • Location:Mount Pleasant, MI

Posted 02 October 2008 - 01:02 PM

View PostRika4life, on Oct 1 2008, 03:47 PM, said:

LOL!!!

I mean, don't you agree? 14-year-old playing a game while surrounded by cute/hot/sexy avatars? Seriously. xD
My Acen '10 Plans
Lenalee Lee (Third Uniform) 90% Done (need to find a less chinsy wig! ; n ; )
Cross Marian- 50%

#94 User is offline   Ghoul304 

  • Bigfoot
  • Pip
  • Group: Members
  • Member No.: 17375
  • Posts: 76
  • Joined: 01-March 08
  • Location:Buffalo Grove, Illinois, US

Post icon  Posted 02 October 2008 - 01:48 PM

Awesomeness then. :P
Yea, i'm going to try to get her a lil grunty plushie heh >D i think thats what she totally loved about the character. XD the lil plushie. she was all like 'i DO get THAT right?'
me: yea sure
her: RIGHTTT???
XD
so i'll either try to find a place to buy one, or someone to make it...or i'll end up making it hah

aww heh, well she's a skinny lil gal. dunno how tall, but less than 5 feet for sure.

@Yamanba
not to be a pain in the butt, but Sam get's irked about this, there's no 'h' in her name. XD just clearing stuff up hah
nu nu

#95 User is offline   Rika4life 

  • Ace
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 16975
  • Posts: 237
  • Joined: 26-January 08

Posted 02 October 2008 - 02:51 PM

View PostGhoul304, on Oct 2 2008, 02:48 PM, said:

Awesomeness then. :P
Yea, i'm going to try to get her a lil grunty plushie heh >D i think thats what she totally loved about the character. XD the lil plushie. she was all like 'i DO get THAT right?'
me: yea sure
her: RIGHTTT???
XD
so i'll either try to find a place to buy one, or someone to make it...or i'll end up making it hah

aww heh, well she's a skinny lil gal. dunno how tall, but less than 5 feet for sure.

@Yamanba
not to be a pain in the butt, but Sam get's irked about this, there's no 'h' in her name. XD just clearing stuff up hah


lol this WILL be awsome!!! LOL :D

you should totally get it for her!!! that would be SWEET!!! and CUTE!!! lol :D and i love her responce to it!!! lol

ummm ill look around for you too (for the plushie) cause i know how hard it is to find...it took me 3 months of CONSTANT search to find a Renamon plushie for my Rika cosplay...*sigh* lol :D but ill let you know about that...and im now wondering how tall she is cause im less then 5 feet...*sigh* 16 yet short...though i should be saying (for the sake of this will be ACen next year) 17 and short...lol :D

and about the 'h' i feel her pain (not really cause you take out the 'h' in my name then you would have Olly lol but i many DONT include the 't' in my last name. and when i had a dog named Sara they would always put in an 'h' and id be like ITS NOT SPELLED LIKE THAT!!! and even though people know that you can spell it without an 'h' i still get people with the tone of their voice and the looks that say "why wouldnt there be an 'h'?" when im at work and ask about spelling *sigh* lol :D)

and yes i DO know im weird :D
FINISHED COSPLAYS
Rika Nonaka--Digimon Tamers, Kari Kamiya--Digimon Adventure
PLANNED COSPLAYS
Mistral--.hack// Another Birth--done by ACen 09---5% done
Su--Shugo Chara--done by ACen 09---35% done (redoing it)
Rosetta Passel (preforming clothes)--Kaleido Star---finish date TBA---10% done
Moogle---finish date TBA---0% done

#96 User is offline   VampiHime 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19181
  • Posts: 171
  • Joined: 04-August 08
  • Location:Fox Valley

Posted 03 October 2008 - 05:16 PM

View PostIAmTheMurderer, on Sep 30 2008, 05:21 PM, said:

:o
A rose shaped umbrella would be /fantastic/.


*starts to scower the internets* XD

View PostSelina, on Sep 30 2008, 06:11 PM, said:

You've given me ideas, ack.


=w= Me and my ways~ XD

View PostTamaki 2.0, on Oct 1 2008, 12:01 AM, said:

I am so glad that everyone likes the Ouran cosplay community!

I will definitely take the suggestions into consideration, and put them on my to-do list.


Yay!! *throws little mini party*
May be going to ACen 2010 as the White Rabbit of Alice in Wonderland.

NOTE: Not the Disney version~

#97 User is offline   Selina 

  • Lurker
  • Pip
  • Group: Members
  • Member No.: 19363
  • Posts: 39
  • Joined: 03-September 08
  • Location:Canada

Posted 03 October 2008 - 07:31 PM

View PostVampiHime, on Oct 3 2008, 06:16 PM, said:

=w= Me and my ways~ XD


*shakes fist*

#98 User is offline   inocat 

  • Newbie
  • Pip
  • Group: Members
  • Member No.: 19360
  • Posts: 18
  • Joined: 03-September 08
  • Location:between risembool and konoha

Posted 03 October 2008 - 11:48 PM

View Postchappydamp, on Sep 23 2008, 09:40 PM, said:

Well if Draga wants to be our Haruhi, all we need is Honey and the twins. Any takers?

ok so yeah i found a good shirt and i will be your guys' Haruhi
Also known as:
draga yama (dracofire) on the Risembool Rangers
Inocat on the Neko Army forum

who i am planning on cosplaying as at ACen '13:
Friday=Red Haired Ino Yamanaka from Naruto Shippuden
Saturday=Red Haired Ino again
Sunday= Unsure Still Might wear ino outfit again or just wear my normal clothes

#99 User is offline   VampiHime 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19181
  • Posts: 171
  • Joined: 04-August 08
  • Location:Fox Valley

Posted 04 October 2008 - 11:21 AM

Are we all going to request a Saturday time for gathering?

This post has been edited by VampiHime: 04 October 2008 - 11:23 AM

May be going to ACen 2010 as the White Rabbit of Alice in Wonderland.

NOTE: Not the Disney version~

#100 User is offline   IAmTheMurderer 

  • Ace
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19131
  • Posts: 228
  • Joined: 25-July 08
  • Location:Kentucky

Posted 04 October 2008 - 06:20 PM

Depends when the panel is, I imagine.
"It could be worse. There could be zombies."

Cosplays
New Carly Nagisa - Yugioh 5Ds
Old: Enma Ai - Jigoku Shoujo | Yako Katsuragi - Majin Tantei Nougami Neuro | Haruhi Fujioka - Ouran High School Host Club | Maya Fey - Phoenix Wright | Kafuka Fura - Sayonara Zetsubou Sensei | Fumika - Shigofumi | Shizuka - Strongest Legend Kurosawa

#101 User is offline   chappydamp 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 17235
  • Posts: 194
  • Joined: 14-February 08
  • Location:Northern IN

Posted 04 October 2008 - 07:20 PM

I'm planning on running my game show panel again this year. As long as our panel, photoshoot and my panel don't conflict, I'm good on any day at any time.
Cliptomania! 2010, Giving away 100 prizes!
Saturday, 5-6:30p Embassy Room 2

ACen 10 cosplay
Mihai Mihaeroff (DOGS)
Mori (Ouran Host)
Captain Shunsui Kyōraku (Bleach)

#102 User is offline   Selina 

  • Lurker
  • Pip
  • Group: Members
  • Member No.: 19363
  • Posts: 39
  • Joined: 03-September 08
  • Location:Canada

Posted 04 October 2008 - 09:07 PM

I've no idea where I'm going to be or what I'll be doing each day, so just. Post whenever the times get settled and what have you!

#103 User is offline   VampiHime 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19181
  • Posts: 171
  • Joined: 04-August 08
  • Location:Fox Valley

Posted 05 October 2008 - 01:49 PM

I'm only attending the con on Saturday and that's of course when my group will be doing our Ouran cosplay.

We would prefer an afternoon time, but nothing past 4:30
May be going to ACen 2010 as the White Rabbit of Alice in Wonderland.

NOTE: Not the Disney version~

#104 User is offline   Selina 

  • Lurker
  • Pip
  • Group: Members
  • Member No.: 19363
  • Posts: 39
  • Joined: 03-September 08
  • Location:Canada

Posted 05 October 2008 - 05:31 PM

View PostVampiHime, on Oct 5 2008, 02:49 PM, said:

I'm only attending the con on Saturday


D8 I must meet you at least once!

#105 User is offline   Yamanba-dono 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19047
  • Posts: 196
  • Joined: 11-July 08
  • Location:Mount Pleasant, MI

Posted 06 October 2008 - 01:02 PM

LOL. ^o^ I'll go change it right away! Is it pronouced with a t and not a th, then?
My Acen '10 Plans
Lenalee Lee (Third Uniform) 90% Done (need to find a less chinsy wig! ; n ; )
Cross Marian- 50%

#106 User is offline   Ghoul304 

  • Bigfoot
  • Pip
  • Group: Members
  • Member No.: 17375
  • Posts: 76
  • Joined: 01-March 08
  • Location:Buffalo Grove, Illinois, US

Post icon  Posted 06 October 2008 - 01:55 PM

Ooo awesome awesome. :P I'm pretty psyched about this too >D
I'd join in the fun but i've got too many cosplays to do as it is. hah

Oh yush, that'd be helpful. :)
I'll probably start ordering/get outfits started after janruary start (once i turn 18 xD lol )

hmm well maybe she's like 4 foot. i have no clue, i'm such a bad sis. xD but....if i'm 5'4 ....and she's about to my shoulder. then she's around 4 foot something right? x_o imma measure her once she gets home xD

hehe yea i know, it's crazy with names.
but nah it's just pronounced like a 't' 'Sa-man-ta' :P
nu nu

#107 User is offline   TheMagicWithin 

  • Sempai
  • PipPipPip
  • Group: Sempai
  • Member No.: 5842
  • Posts: 572
  • Joined: 04-January 06
  • Location:Milwaukee

Posted 06 October 2008 - 02:48 PM

*appears* I'll be coming back as Kaoru, and with me will be Hikaru and Tamaki. I had way to much fun being Kaoru last year to NOT bring him back
ACen 2014:
John Watson: Sherlock
Charlie: Supernatural

Tardis: Doctor Who

#108 User is offline   VampiHime 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19181
  • Posts: 171
  • Joined: 04-August 08
  • Location:Fox Valley

Posted 06 October 2008 - 03:12 PM

View PostSelina, on Oct 5 2008, 06:31 PM, said:

D8 I must meet you at least once!


XD I'll look for you if you look for me! (You'll probably see me first lol)

View PostTheMagicWithin, on Oct 6 2008, 03:48 PM, said:

*appears* I'll be coming back as Kaoru, and with me will be Hikaru and Tamaki. I had way to much fun being Kaoru last year to NOT bring him back


Kaoru! Another uke for the harvesting~ Fufufu...

XD j/k Or am I? >w>
May be going to ACen 2010 as the White Rabbit of Alice in Wonderland.

NOTE: Not the Disney version~

#109 User is offline   Rika4life 

  • Ace
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 16975
  • Posts: 237
  • Joined: 26-January 08

Posted 06 October 2008 - 04:16 PM

View PostGhoul304, on Oct 6 2008, 02:55 PM, said:

Ooo awesome awesome. :P I'm pretty psyched about this too >D
I'd join in the fun but i've got too many cosplays to do as it is. hah

Oh yush, that'd be helpful. :)
I'll probably start ordering/get outfits started after janruary start (once i turn 18 xD lol )

hmm well maybe she's like 4 foot. i have no clue, i'm such a bad sis. xD but....if i'm 5'4 ....and she's about to my shoulder. then she's around 4 foot something right? x_o imma measure her once she gets home xD

hehe yea i know, it's crazy with names.
but nah it's just pronounced like a 't' 'Sa-man-ta' :P


lol :D i understand...i have a TON of cosplay plans it just that this one is put one one of the more prioitized lists :D lol :D but yeah...

lol makes sense and no problem its fun to be helpful :D lol

hmmm let me know what her height is!!! lol

lol names are crazy but oh well...tell her that her name is now on my Favorite list!!! :D lol
FINISHED COSPLAYS
Rika Nonaka--Digimon Tamers, Kari Kamiya--Digimon Adventure
PLANNED COSPLAYS
Mistral--.hack// Another Birth--done by ACen 09---5% done
Su--Shugo Chara--done by ACen 09---35% done (redoing it)
Rosetta Passel (preforming clothes)--Kaleido Star---finish date TBA---10% done
Moogle---finish date TBA---0% done

#110 User is offline   Rika4life 

  • Ace
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 16975
  • Posts: 237
  • Joined: 26-January 08

Posted 06 October 2008 - 04:29 PM

fisrt off...YAYAYAYAYAYAYAYAY FOR THE SECOND PAGE!!! lol anyway

i managed to find a grunty plush...its from Sign though not Twilight so you might not want it but im also keeping my eye out for one from Twilight :D

Gunty Plush

and you can also ask this company if they have any other Gruny plushes (like the one from Twilight lol) :D

This post has been edited by Rika4life: 06 October 2008 - 04:32 PM

FINISHED COSPLAYS
Rika Nonaka--Digimon Tamers, Kari Kamiya--Digimon Adventure
PLANNED COSPLAYS
Mistral--.hack// Another Birth--done by ACen 09---5% done
Su--Shugo Chara--done by ACen 09---35% done (redoing it)
Rosetta Passel (preforming clothes)--Kaleido Star---finish date TBA---10% done
Moogle---finish date TBA---0% done

#111 User is offline   IAmTheMurderer 

  • Ace
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19131
  • Posts: 228
  • Joined: 25-July 08
  • Location:Kentucky

Posted 06 October 2008 - 04:35 PM

Does anyone know when the Ouran panel will be? We can be in whatever cosplay on whatever day, at least Friday and Saturday.
"It could be worse. There could be zombies."

Cosplays
New Carly Nagisa - Yugioh 5Ds
Old: Enma Ai - Jigoku Shoujo | Yako Katsuragi - Majin Tantei Nougami Neuro | Haruhi Fujioka - Ouran High School Host Club | Maya Fey - Phoenix Wright | Kafuka Fura - Sayonara Zetsubou Sensei | Fumika - Shigofumi | Shizuka - Strongest Legend Kurosawa

#112 User is offline   Yamanba-dono 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19047
  • Posts: 196
  • Joined: 11-July 08
  • Location:Mount Pleasant, MI

Posted 07 October 2008 - 09:31 AM

LOL. Maybe Merc and I should hoist BOTH of you on our shoulders. ;D

Hn... I can't wait ^o^

Damn... I really need to get a job so I can afford all this.... TTOTT
My Acen '10 Plans
Lenalee Lee (Third Uniform) 90% Done (need to find a less chinsy wig! ; n ; )
Cross Marian- 50%

#113 User is offline   VampiHime 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19181
  • Posts: 171
  • Joined: 04-August 08
  • Location:Fox Valley

Posted 07 October 2008 - 03:13 PM

View PostIAmTheMurderer, on Oct 6 2008, 05:35 PM, said:

Does anyone know when the Ouran panel will be? We can be in whatever cosplay on whatever day, at least Friday and Saturday.


I'm a member to the main site, but the forum I think they're discussing this on is not open to my level of member.
May be going to ACen 2010 as the White Rabbit of Alice in Wonderland.

NOTE: Not the Disney version~

#114 User is offline   Rika4life 

  • Ace
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 16975
  • Posts: 237
  • Joined: 26-January 08

Posted 07 October 2008 - 03:45 PM

View PostYamanba-dono, on Oct 7 2008, 10:31 AM, said:

LOL. Maybe Merc and I should hoist BOTH of you on our shoulders. ;D

Hn... I can't wait ^o^

Damn... I really need to get a job so I can afford all this.... TTOTT


lol ok :D that sounds like fun :D

lol i know!!! and ugh...work...i hate work...ugh... lol :D
FINISHED COSPLAYS
Rika Nonaka--Digimon Tamers, Kari Kamiya--Digimon Adventure
PLANNED COSPLAYS
Mistral--.hack// Another Birth--done by ACen 09---5% done
Su--Shugo Chara--done by ACen 09---35% done (redoing it)
Rosetta Passel (preforming clothes)--Kaleido Star---finish date TBA---10% done
Moogle---finish date TBA---0% done

#115 User is offline   Ghoul304 

  • Bigfoot
  • Pip
  • Group: Members
  • Member No.: 17375
  • Posts: 76
  • Joined: 01-March 08
  • Location:Buffalo Grove, Illinois, US

Posted 08 October 2008 - 02:35 PM

Heh seems like Ebay shall be a good friend to me this con too. xD

I'm gonna guess she's around 4'4" for now...still havent had time to measure her.. (ms. Ghoul has forgotten more likely) heh

I need to start saving money no joke.....but there's always other things i have to get ugh. you'd think with 2/3 jobs i'd have more money. XD
nu nu

#116 User is offline   Rika4life 

  • Ace
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 16975
  • Posts: 237
  • Joined: 26-January 08

Posted 08 October 2008 - 04:20 PM

View PostGhoul304, on Oct 8 2008, 03:35 PM, said:

Heh seems like Ebay shall be a good friend to me this con too. xD

I'm gonna guess she's around 4'4" for now...still havent had time to measure her.. (ms. Ghoul has forgotten more likely) heh

I need to start saving money no joke.....but there's always other things i have to get ugh. you'd think with 2/3 jobs i'd have more money. XD


lol yep ebay is your friend!!! lol :D and dang it if shes 4'4" then shes only 5" shorter then me!!! lol :D

but yeah...you'd think untill you get the money...but i agree...i have 2/3 jobs too... *sigh*
FINISHED COSPLAYS
Rika Nonaka--Digimon Tamers, Kari Kamiya--Digimon Adventure
PLANNED COSPLAYS
Mistral--.hack// Another Birth--done by ACen 09---5% done
Su--Shugo Chara--done by ACen 09---35% done (redoing it)
Rosetta Passel (preforming clothes)--Kaleido Star---finish date TBA---10% done
Moogle---finish date TBA---0% done

#117 User is offline   Ghoul304 

  • Bigfoot
  • Pip
  • Group: Members
  • Member No.: 17375
  • Posts: 76
  • Joined: 01-March 08
  • Location:Buffalo Grove, Illinois, US

Posted 09 October 2008 - 11:42 AM

uhhmmmms...she's about 4'8-9"
hehe....she is tall, gets it from my dad. xD

heh yups, i'm gonna be trying to save every single penny that i can now >D
I'm working my 3rd job this saturday so i should make around $60 for babysitting. woot -puts it for her sisters funds- lol
i could probably start ordering her costume now, but i need to get a credit card or something like that. and well, damn it why aint i 18 yet. XD 3 more months of torture lol

k k another thing...cause google seems to hate me and loves to confuse me @_____@
Just to make sure i have the right costume in my mind, can someone link a picture of Hotaru in the legend of twlight series?
i was sure i had it....but then when searching for better pictures to give to the commisioner...i found ones that made me question it. o.O
so yea....just to make sure x__x

This post has been edited by Ghoul304: 09 October 2008 - 12:09 PM

nu nu

#118 User is offline   Rika4life 

  • Ace
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 16975
  • Posts: 237
  • Joined: 26-January 08

Posted 09 October 2008 - 03:02 PM

View PostGhoul304, on Oct 9 2008, 12:42 PM, said:

uhhmmmms...she's about 4'8-9"
hehe....she is tall, gets it from my dad. xD

heh yups, i'm gonna be trying to save every single penny that i can now >D
I'm working my 3rd job this saturday so i should make around $60 for babysitting. woot -puts it for her sisters funds- lol
i could probably start ordering her costume now, but i need to get a credit card or something like that. and well, damn it why aint i 18 yet. XD 3 more months of torture lol

k k another thing...cause google seems to hate me and loves to confuse me @_____@
Just to make sure i have the right costume in my mind, can someone link a picture of Hotaru in the legend of twlight series?
i was sure i had it....but then when searching for better pictures to give to the commisioner...i found ones that made me question it. o.O
so yea....just to make sure x__x


WAAAA how old is she??? lol :D

but as for needing a credit card...ive had one for a year...and im only 16 (got it when i was 15) through national city (i have a checkning account :D so yeah...you dont HAVE to be 18 to get one...

also here you go :D

Hotaru

right???
FINISHED COSPLAYS
Rika Nonaka--Digimon Tamers, Kari Kamiya--Digimon Adventure
PLANNED COSPLAYS
Mistral--.hack// Another Birth--done by ACen 09---5% done
Su--Shugo Chara--done by ACen 09---35% done (redoing it)
Rosetta Passel (preforming clothes)--Kaleido Star---finish date TBA---10% done
Moogle---finish date TBA---0% done

#119 User is offline   Yamanba-dono 

  • Regular
  • PipPip
  • Group: Members
  • Member No.: 19047
  • Posts: 196
  • Joined: 11-July 08
  • Location:Mount Pleasant, MI

Posted 13 October 2008 - 09:54 AM

LOL I opened this at home, but when I opened the link here at school it was blocked for porn. :o
My Acen '10 Plans
Lenalee Lee (Third Uniform) 90% Done (need to find a less chinsy wig! ; n ; )
Cross Marian- 50%

#120 User is offline   Ghoul304 

  • Bigfoot
  • Pip
  • Group: Members
  • Member No.: 17375
  • Posts: 76
  • Joined: 01-March 08
  • Location:Buffalo Grove, Illinois, US

Posted 13 October 2008 - 11:14 AM

she's 11, just recently turned. xD i cant wait to see what will happen when she hits puberty, she gonna be 6 foot or something. lol -gets scared-

are you serious? damn. everywhere i've looked it sais you have to be 18.
but eh, i don't wanna open to many acounts. i have an ATM card account at First American Bank.....only bank that would open an account for someone younger than 18 without a parents -___- yea, my mom doesn't want me having any accounts so she's no help.
i'm planning to go with Chase once i hit 18. they are pretty good and have credits too. :)

and YUSH. right one. xD damn google hating me. lol
right after this concert i shall start saving...and right after christmas. XD good thing the con is in May lol

hah schools is weird like that with sites xD
nu nu

  • 89 Pages +
  • « First
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users